Navigation : Home | Facebook | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older

❝ Someone Like U ❞



Sabtu, Jun 30, 2012 | Jun 30, 2012 | 0 Lovers
Tuhan pemilik segala kejadian …
kurniaan yg tiada tolak banding nya krnnya aku yakin bisa mengharungi kehidupan ini
iaitu dengan nya aku yakin ia akan membawa aku dan keluargaku  ke pelabuhan akhirat dengan selamat ….ia ialah iman dan juga nikmat islam ..  tidak kurang nya aku  mempunyai  nikmat kesihatan , aku punya  segala perlukan kemampuan  dari keluarga ku sahabat ku serta masyarakat sekeliling ku . tidak tercapai kemampuan ku untuk lakukan nya seorang diri 
                                          
Ya , dialah yang memberikan aku peluang dalam hidup ini untuk menjadi yang terbaik di kalangan yang dikasihinya  ,   kerna -NYA ku masih  berada di medan jihad ini , merantasi jalan –jalan  serta dugaan  yang menimpa . ku cuba mengagahi tulang susuk ku  melakukan penghijrahan sepertimana di zaman Rasululllah saw dahulu  bersama sahabat baginda saw  . .

perjalanan ku  kerna  menuntut kebahagiaan didunia dan diakhirat . Sesungguhnya ku perlukan pertolongan dari mu



                  Ya ALLAH ..
Ku perlukannya  mendidik ku menjadi seorang  membawa panji –panji
Kekasih mu   ya ALLAH

Engkau tempat ku mengadu masalah ku
Kerna ku tahu engkau tempat mengadu dalam doaku
Demi nafas yang engkau berikan kepada dlm kehidupan ku
Ku berjanji ku menjadi terbaik untuk mu


AYUH PERJUANG MUJAHIDAH TERUSKAN  HIJRAH DI MUKA BUMI INI KERNA ENGKAU  TERLALU YAKIN BAHAWA DI SAAT YANG AKAN DATANG 
DIA AKAN BERSAMA MU …





0.1  KERINDUAN DIANTARA DUA CINTA
  
“Syahdunya malam ni”
 Bisikan kecil  dari hati aku…
tanpa riuhan anak-anak muda , tenang sangat  terasa dekat dengan ALLAH SWT tuhan mencipta empuya badan yang bisa bergerak bebas kemana arah tujuan .ku harap tahun ini bisa mencipta semangat bagi anak –anak muda di luar ..amin ya RABBI . dan ketika itu ujian datang menimpa ku .. ku meminta dr mu..ya ALLAH selamatkan lah diriku ini dr fitnah dunia

       Oh YA ALLAH,
       Ku meminta kekuatan daripadamu ..
       Moga ku kuat menghadapinya

      Bagaimana aku mengharunginya?
       Bagaimana keadaan ku?
     Ya ALLAH ku berdoa pada mu

      ku cinta pada mu YA ALLAH.
corong hp ku  menyanyikan lagu merdu ketika itu , aku  pula mengalir airmata .

ANDAI KAU
DIRIKU BISA SPT YG LAIN
YG ENGKAU SYG
YG ENGKAU RINDU KAN
YG KAU CINTAI
AKU LMAH
TNPAMU  KU LELAH
AKU SUNGGUH KU X BRDAYA
OH TUHAN ..
TUHAN KU…
YA ALLAH

SETIAP AIRMATA KUMGALIR
ALLAH KU LEMAH
DAN TAK BERERTI
SETIAP DERAI TANGIS MEMBASAHI                                        
ALLAH JGN TINGGALKU LAGI
 AKU SYG ALLAH       KU RINDU ALLAH  
                 KU  CINTA ALLAH
menangis ku menghayati lirik ini
kadang2  bertanya pada diriku

apakah ku menyayangi allah
apakah ku menrindui allah ….
apakah ku mencintai allah …

YA ALLAH
RINDUNYA KU PADAMU...
MENANGIS KU KERNA KU MENCINTAI SELAIN DARIMU...
ENGKAU AMPUNILAH KU YA ALLAH.

YA ALLAH


0 Ulasan posted :